Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2010. május 28., péntek

Napi Zab - lelombozva nem megy

Újabb provokatív állítás, melyet szét lehet marcangolni. Az én személyiségemre viszont ez tökéletesn igaz - akire meg nem, attól az még lehet ember, nem kell annyira szó szerint venni... xP

Elveimmel ellenkezett ugyan, de hát olyan rossz hangulatban voltam, meg se gondoltam. Ez a legnagyobb baj. Ha az ember le van lombozva, nem is gondolkodik.

Hozzáteszem, az extrém mértékű lelombozódást hívhatnánk mondjuk lombhullatásnak. És ebből komoly problémák szoktak adódni, én meg megbánással szoktam magamnak adózni. Amivel sokra nem megyek, ha ugyanakkor másnak megbántásként utaltam át adóm egy százalékát. Mert van egy másik rész a letargikus becsavarodás miatt: emberietlenség - ridegség, közöny, lekezelés, bunkóság, flegmaság. Mindaz, amivel meg lehet sérteni valakit spotán és visszavonhatatlanul. Lehet persze utólag magyarázkodni, hogy szar hangulatban voltam, nem voltam önmagam és egyéb kifogások... De attól még megmondtam/megtettem, amit. Azt már törölni nem lehet. Szerencsémre(?) általában egyedül vagyok legrosszabb hangulataimban, így sok esély nincs rá, hogy szeretethiánytól megvadultan valakimbe belerúgjak önsajnálatom szánalmasan gyenge rácsozatú kalitkájából. Óvakodjatok az éhes-fáradt-álmos-ideges-sértődött-szomorú-bizonytalan Bocitól. Vagy bátorkodjatok megetetni-frissíteni-felpörgetni-lenyugtatni-engesztelni-vigasztalni-támogatni, hogy ne mondjon vagy csináljon hülyeséget. Csak győzzétek kitalálni, épp melyik hangulat-kombó miatt hullajtom lombomat... :P

Megjegyzés 1.
Szélsőséges esetekben előfordulhat átkapcsolás. Érvényes világjeggyel viszont csak én rendelkezem, alkalmazása külsőleg nem javallott. Ahogy az előírt adag túllépése sem ==> elhülyülés, agytekervény-simulás, hipermagány jelentkezhet. Ha szembe kerül(ök vele), bő alkohollal öblíteni! :D

Megjegyzés 2.
Van, hogy a sűrűnek tűnő, nihillikus letargia ködöt például egy sörrel megtámogatott, kiadós csirkepörkölt (stb.) oszlatja széjjel, igen jó hatásfokkal. x)
Ez egy egyszerű, kémiai problémamegoldási módszerre példa, amivel gyors eredményt érhet(t)ek el - de csak bizonyos esetekben. Elég ritka is sajnos, és magam sem tudom előre, mikor működik. De tény, hogy "üres gyomor az ördög játszótere!" /Kiírás esztergomi vendéglőn/

5 megjegyzés:

  1. Igen igen kedves barátom rád ismerek :D. Letargiában hajlamos vagy hülyeségeket írni, bár néha azt hiszem, h direkt adod alám a szárnyakat :P

    VálaszTörlés
  2. sikeresen rávettetek arra h megint elolvassam....

    VálaszTörlés
  3. zu komment eins: ugye? én is magamra ismerek... erről külön poszt is született :) de te meg több(i)ek közt azért vagy hogy kihúzzá belőle :P aminek két lehetséges végeredménye:
    1.) értelmetlennek tűnő vita, aminek vagy hülye vége van és nem akarom elismerni h igazad van, vagy megvilágosodom... :D
    2.) azonnal, értekezések nélkül megvilágosodom, még ha nem is értek veled egyet, mert hatásos az, bármi is legyen az eszközöd :P fura, de így van; teljesen következetlen személyiségem van :S x)


    zu komment zwei: helyes! legalább konkrétabban reagálhatsz a többi idézetre :P
    meg egyébként is, alapmű - sztem érdemes időközönként elolvasni...

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés