Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2010. július 9., péntek

Napi Zab - hülye/nemhülye ...avagy a smárolás hatalma???

Régen tettem már föl Zabhegyező-idézetet, ezt azért is találtam be, mert Zsófi bharatném juttott róla eszembe :D Na, azért őt már lassan 10. éve ismerem, és sosem smároltam vele, és tudom, mennyire intelliegns, de akkor is... x)
Hát szóval ezen röhögtem, de nem tudtam mivel minősíteni a gondolatmenetet, egyszerűen csak úristen! Pedig biztos, hogy sok ilyen személy van, aki ilyesmikre alapozza emberismereti mértékrendeszerét... :D

Nem rajongtam érte túlzottan, de már évek óta ismertem. Régen azt hittem, egész intelligens - és hülye. Azért hittem, mert színházról, darabokról, irodalomról meg ilyesmikről elég sokat tudott. Ha pedig valaki ezekről a dolgokról elég sokat tud, akkor időbe telik kideríteni, valójában buta-e vagy nem. Sally esetében évek kellettek hozzá. Azt hiszem, jóval hamarabb rájöttem volna, ha nem smárolunk olyan állati sokat. Az az én bajom, hogy akivel smárolok, arról mindig azt hiszem, nagyon értelmes. Semmi köze egymáshoz a kettőnek, mégis mindig azt hiszem.

10 megjegyzés:

  1. szikiur kérlek mondd h nem az irodalmas színházas baromság miatt ugrott be a zsóferák? csináld meg e tesztet: elolavsod a szöveget a kérdéses szavak helyébe mást mondva, és ha ez jön ki hát mentem elkap a sírógörcs

    VálaszTörlés
  2. persze h amiatt... más miatt biztos nem! de ez miért érdekes? :P és mi a francból feltételezted h bármi más alapján is eszembe juthatott volna ő? :O :D
    éppen csak annyira jutott eszembe h belegondoltam, miért telne időbe kideríteni az ilyen emberekről h intelligensek-e... de nem jutottam semmire, pedig én is évek óta ismerem Zsófit ugyebár.
    bár tegyük hozzá, Sally nem volt Holden osztálytársa...

    VálaszTörlés
  3. fuh, ezt úgy nem értem, hogy na.... :D szal.. a Zabhegyezőről Zsófi jut eszedbe.. és mivel smárolsz vele, azt hiszed, hogy intelligens?
    amúgy meg.. nem olvasok sokat, de szerintem nem oldalszám függő az intelligencia ^^
    vegyük csak egy haverom. Magyar szakon volt ( DIPLOMÁS!!! ) , de születésnapomkor nem azzal jött oda hozzám, hogy felköszönt, hanem, hogy : " majd az ajándékod később kapod meg! " o_O' ez már-már bunkóság!!!! :D Pedig már biztos sok könyvet elolvasott, tehát.. ennyi xD
    amúgy meg: sokat smároltok és barátnő? öhm... nálatok ez olyan mint egy "szia" ? :D ezt kérlek fejtsd ki bővebben. sokat agyaltam ám, hogy neked miért nincs nőd, hisz' tök vicces vagy, komoly is tudsz lenni és nem nézel ki rosszul... de lehet, hogy Zsófi miatt van az egész? nem tudsz miatta lépni? VAGY mivel nem smároltál mással, ezért minden nő hülye? xDDD
    na, ez egy Csernust megszégyenítő beszólás volt.. várom a válaszokat! :D
    Tiszteletteee' : Dr. Hajkó Brigitta pszihomókus lélekbúvár - kurvakíváncsi- :D

    VálaszTörlés
  4. Igen Sziki úr én is kíváncsi vagyok erre mit lépsz :D; azért megjegyezném az intelleigencia nem fordítottan arányos a bunkósággal

    VálaszTörlés
  5. mi az atyaúristen?! :O :D
    haladjunk sorban...

    Brig, nem tudom hogy hámoztad ki a szövegből, hogy valaha is találkozott az én szám az övével (lásd: "sosem smároltam vele"), de megerősítem újra, hogy nem volt ilyen :D
    ergo, az egész felvetésed téves infóból indul, amit lehet azért kaptál, mert félreérthetően írtam? te lennél a második, aki erre utal, épp Vittorio után... de miért?! :D

    akkor tisztázom:
    a Zabhegyező ezen részéről jutott eszembe Zsófi, mert én is évek óta ismerem őt, és ő is sokat tud az említett dolgokról, így elgondolkodtam, hogy hogy van ez az "idő kell hozzá hogy megtudd, intelligens-e" téma.
    nem sok értelmesre jutottam, mivelhogy szerintem ez a rész hülyeség, és Holden egy gyökér ebből a szempontból :D
    szóval ennyi a közös nevező Zsófi és az idézet között, a smároláshoz már semmi köze :P
    szegény lány, ha ezt majd meglássa... :D

    más:
    én sem olvasok sokat, mert lassan olvasok, és nem szeretem, hogy folyton elkalandozik a figyelmem - filmeknél ilyen azért nem szokott lenni. meg túl sok zenét hallgatok, amikor olvasni lenne alkalmam, akkor is, e kettő pedig csak különlegesen jól eltalált zeneválasztáskor egyeztethető össze, az pedig elég ritka, hogy olvasnivalómhoz válogassak zenét; bár volt már ilyen, igen jó is, ha sikerül :) szégyellem is magam kicsit, hogy keveset olvasok, de ez majd változni fog.

    aztán ott van az intelligencia-olvasás arány. lehet köztük kapcsolat, de alapvetően viselkedni, társaival bánni nem könyvekből tanul az ember - a legműveltebb okostojás is lehet egy havasi gyopár, sőt. erre hab a tortán, és eper a habon, amikor már beképzeltségig olvassa magát valaki, és ezzel vág fel - na az undorító.

    egyéb:
    mosolyra fakasztottak könnyed és elegáns bókjaid, jól is esik az ilyen ^^ sőt, már más is említett hasonló dolgokat, így az önbizalmam lassan átlépi alulról a bűvös határt, a nullát :D
    hidd el, én is gondolkodtam már azon, miért van ez így, tán egyszer meg is osztom a világgal, alias magammal, miújság Balci bácsi félénk burkával mostanság...

    végezetül, pszichomókusom, azt mondom bikicsunáj! x)
    várom a többi kérdést, doktornő :P

    VálaszTörlés
  6. nem a félreérthetőség miatt volt az egész, hanem az én olvasni NEM tudásom miatt xD
    de itt van ez is : "Azt hiszem, jóval hamarabb rájöttem volna, ha nem smárolunk olyan állati sokat. "
    na, tehát akkor miért jött fel benned a dolog, hogy még SOHA nem csókoltad meg Zsófit? mióta ismerlek csak ő van a látókörödben, más nőkről nem is beszéltél... talán b@ssza a fantáziád a dolog? talán ha megcsókolnád kiderülne, hogy buta és akkor hagynád a fenébe? igazából nem rossz stratégia, mert a nők hajlamosak a nagy csók után átmenni HP-ba, meg néznek rád bambán, hogy úúúúúú te vagy az én lovagom... :D
    de most olvastam a másik blogot, nagyon ajánlom neked... a skizocityt... nő és férfi között nincs barátság... bár, mondjuk van véleményem erről.. majd azt oda megírom. de sok okos dolgot írt a srác!
    Lépned kell ember, olyan vagy mint egy befőtt! ( egy időben megvolt a melegdunszt, most meg állsz a hűvösben egy polcon ) erre a nyár tökéletes alkalom!
    amúgy meg, csak legyen önbizalmad, igen! mert te vagy az osztályban is az egyetlen értelmes, jól kinéző pasi!

    VálaszTörlés
  7. tyű, ez most odabaszott x)
    haladjunk megint sorban

    azért a sosem-et sokszor-nak olvasni nem jó jel :P

    az alsó bekezdése a postnak meg az idézet, azt nem én mondtam, azt Holden mondta, azért ez remélem tiszta :D
    és persze nem az EGÉSZ idézetről jutott eszembe Zsófi, hanem ahogy elkezdtem olvasni, annál az intelligenses résznél jutott eszembe; ezt már leírtam. meg azt is h a smárolós részhez már semmi köze :P

    egyetlen alkalomra emlékszem mikor róla beszéltem (az osztály előtt) : amikor a Márok megkérdezte mindenkitől h kiről írna portrét az ismerősei közül.
    akkor el is mondtam pár dolgot, amiből világosan kiderült h nagyon szeretem, de - és ezt ő is jól tudja - nem szerelemmel.
    bár, ahogy te mondtad, volt idő, mikor "baszta a fantáziám" - és ezt ő már nem tudja olyan jól, max sejtheti.. na mostmár tudja :D - de ilyen szikrákból sok jutott nekem a 8 éves gimi alatt, és ezek csak arra voltak jók, hogy miután elmúltak, még erősebb barátságot éreztem az illetők iránt...

    ha megcsókolnám, akkor.. akkor a faszomsetudja hogyreagálna (hangulatától függ), de a közeljövőben nem kívánom kideríteni, nem csak mert el van jegyezve, hanem azért is mert egyszerűen a barátom, és semmire nem lenne jó, ha bekavarnék. nincs rá okom, ilyen szimpla az ügy. ha minden jó nőt a közelemben lekapnék, mert basszák a fantáziámat, akkor ejjjjderutyutyu lenne, abból is a hejehujj féle! xD

    szóval, ez megvolna, van még kérdés? :)
    a befőtt-hasonlat egész jó, de akkor hozzáteszem h az magától nem nyílik ki, sőt :D
    asszem nekem vmi tömegrendezvényen kéne félrészegen rohangálnom a csordákban csatangoló csajok útvonalait keresztezve, és akkor az egyiket biztos betalálnám a hülyeségeimmel, és az egyikük biztos vevő is lenne rá x) najó, ezt ne itt tárgyaljuk ki :P

    első csók a nőknél? szívesen lennék egy kis időre nő, hogy megtudjam, melyik mit gondol közben, de amit a Zab-srác mond, az akkor is hülyeség :D


    hát igen, a skizocity. nekem aztán ajánlhatod, mivel a drága bátyám bújt Rob Gordon név mögé, így én kb naponta kétszer lecsekkolom h van-e vmi friss falat a blogján :)

    am köszi a szemhéjemelő szavakat, nem gondoltam volna h ilyeneket gondolsz :) igencsak megleptél... szeretem ha meglepnek ^^

    VálaszTörlés
  8. Nem mulik egy kellemes hétvége sem anélkül, hogy ezta korszakalkotó mondhatni EPIC cikket a hozzátartozó kommentekkel el ne olvasnám :D:D sikerült ismét fasza kedvre deriteni skacok de tényleg Brigííítóóó tehetséges, kár, hogy nem ül le

    VálaszTörlés
  9. :D
    Akkor jó, Vitelli bharat, akkor jó. Több ilyen kéne. Ezentúl midnen könyvidézethez odaírjam, ki jut róla eszembe? :D
    ( "Nem ül le" xD )

    Ja és ráadásul azóta, hogy a kommenteket megírtam, megírtuk, némi változás is lezajlott kicsiny világomban meg a külvilágban is, tehát ma már nem pont ezeket írnám oda válaszaimnak...

    VálaszTörlés
  10. mijen sejtelmesbe váltott át valaki. Szeretnéd megkonzultálni a dolgot pokolbéli kalóuz-oddal? hát perszeeee

    VálaszTörlés