Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2010. június 6., vasárnap

TMG Szoborpark: kis kék kőmunka

Bizony mondá néktek a tehénszabású, hogy nem elég ha ő teszi közszemlére ellenőrzői tevékenységek szánalmas bokrétáját ama remekműben: teremtsünk hát Laokón csoportot a tanár-szülő kommunikációs csatornáról.

Elöljáróban hozzáteszem, hogy a kommunikáció nálam egyoldalú volt egy kellemetlen és egy zseniális tényező következtében: egyrészt a szülő nem visszafelé folytatta a beszélgetést, hanem közvetítő médium gyanánt velem osztotta meg a számomra teljesen nyilvánvaló információkat, hozzátéve álláspontját - mely szintén nyilvánvaló volt. Másrészt voltak idők, hogy két ilyen ellenőrzőt tárotlam magamnál, egy az iskolának, egy meg az életnek; aminek igazán tanulunk - másrészt szeretteimet is kívántam óvni az setleges idegi alapú kellemetlenségektől.

Egy kedves emlék, a közvélemény megosztására jó példa, hogy egy ízben az elhagyott ellenőrzőm véleménymegosztó fórummá vált:

Még ennél is jobb az annyit emlegetett ofokratikus ködösítő szóhasználat - vagy csak a tény, hogy fogalma sincs arról, hogy mi az az mp3 lejátszó, mely hallgatásán rajtakapott nagy kegyetlenül úgy huszadjára, amikor is észrevette, hogy az első padban tökéletesen feltűnően adom át magam a zenének:

Tisztelt Szülők!
Viktor a tanórán a nem mengengedett eszközt elővette, azon zenét hallgatott, ezzel a tanórán folyó 'munkát' zavarta. Fegyelmezetlen magatartása miatt osztályfőnöki figyelmeztetésben részesítem (a részesítem is alá volt húzva). Házirend: 4.5 , 3.3

Milyen pontos figyeljük meg: Házirend: 4.5, 3.3 .... És persze Ezékiel 25:17, amit valószínűleg azért tett hozzá, mert pferdült már elő, hogy kitalált házirendi pontok alapján ítélkezett.

Azért Blahó jóarc, és nem róhatjuk fel neki, hogy a következő poénnak szánt
beírása mennyire harapható feszültséget okozott odahaza:

Tisztelt szülők! Viktor sorozatos felkéréseim ellenére sem hajlandó oda ülni, ahova ültetem. Kérem kérjék meg önök is őt, hogy vegye komolyan kéréseimet a fehodsfaát (ezt nem tudtam elolvasni). Tisztelettel Blahó Erzsébet magyartanárnő (ez nem egy szaktanári figyelmeztetés)

Lezárásképp kommentár nélkül, hadd ne írjam ki azt a két szép oldalt, ahol 3 osztályfőnöki és egy temetésre való elkérés szerepelt (jókis időszak lehetett)


3 megjegyzés:

  1. Jaj a legjobbt ki is hagytam merthogy régi; a középiskola magasiskolája, ezért a teljesen logikus gondolkodásmódért szeressük őket (tanárkollégák suksükölnek öcsi!!!!):

    Viktor nem jelent meg a testnevelés órán, ismeretlen helyen tartózkodott, ezért igazolatlan lett a hiányzás. A testnevelés órai hiányzása miatt osztályfőnöki figyelmeztetésben részesítem.

    Vittorio 7:11

    VálaszTörlés
  2. ekkora LOLt, úristen xDDDDDD
    asszem jó ötlet volt ez az ellenörző téma :D

    VálaszTörlés
  3. olybá tűnik kedves barátom, h szanaszéjjel kacarásztam magam amikor emg láttam őket, és nem is igazán tudtam, hogy rákba zsufolom midnezt 1 postba... ofóúr ide vagy oda nálam a katarzis a borító volt, kíváncsi vagyok a szerzőkre. A Forza Interre van egy tippem :D

    VálaszTörlés