Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2010. május 20., csütörtök

Napi Zab - Ha élni akarsz

Mindig azt mondom: "Örültem a szerencsének!" - olyanoknak is, akikkel megismerkedni kész szerencsétlenség. De ha élni akar az ember, ilyen dumákat kell bevágnia.

10 megjegyzés:

  1. hmm.. Ha élni akar az ember akkor hazudni kell? Meg kell hunyászkodni, Én nyíltan vállalom ha valaki unszimpatikus számomra.. "Nem, nem örültem ennek a " szerencsének" " Legalább tisztában van a helyzettel, nem zaklat többet és igen, akkor fogok tovább élni...

    VálaszTörlés
  2. A másik oldal; nem tartok 1 találkozást se olyan dolognak, amit utolag megbánnék - including 1 kellemetlen diskurzus az állóképességemről feketelábú kollégákkal

    VálaszTörlés
  3. Brig, mi újságírók leszünk, szükségünk lesz az álszimpátiára, ezt a Pálildi is megmondta, és igaza van. Nehéz ügy, de nem utasíthatunk el mindenkit, akivel nem szívesen vagyunk egy társaságban... És civilben is: mi van, ha egy bizonyos cél eléréséhez kapcsolatba kell lépned vmi gyökérrel? Akkor is tartózkodsz? Sztem muszáj kamuzni, hogy az emberek olyan képet kapjanak rólunk, ami a mi érdekeinket szolgálja. Kétszínűség? Nem vagyok egyenes? Leszarom. Ha idegenekkel tárgyalok/lépek kapcsolatba - olyanokkal, akikről tekintetből tudom, hogy soha a büdös életben nem lesz se barátom, se haverom, de még beszélőviszony se biztos - akkor azokkal semlegesen beszélek. Ilyen formaszövegek azt hiszem ehhez hozzátartoznak...


    Pepe. Nem találkoztál még senkivel, akit bántál volna? Az kérlek szerencse. Amúgy meg kik azok a feketelábúak? Nem értem...

    VálaszTörlés
  4. Azok a napnembarnított uriemberek, de hát én azt mondom akármilyen negatív hatással van rám egy találkozás, mégiscsak hatással van, amiből máris lehet tanulni így nem volt hiába. És ami nincs hiába azt nem sajnálhatom /// Mellesleg komolytalannak tartom aBrigi féle megnyilvánulásokat

    VálaszTörlés
  5. Py, te nem találkoztál még elég emberrel :D ezt a filózófiai szálat meg én már nem díjazom, amikor hatásról meg tapasztalatról beszélnek... vannak dolgok, amiket nem akarok megtapasztalni, nem akarok tanulni belőlük, bőven elég, ha másról tudok róluk; annak ellenére hogy potenciális újságíró volnék. Hidd el, van nem kevés annyira negatív hatás, hogy leszard a tapasztalati rátáját, és inkább átkozd a napot, mikor találkoztál azzal a gyökérrel... Azért remélem, nem lesznek ilyenjeink :P

    VálaszTörlés
  6. valóban kell némi álszimpátia, nem is tagadom. De ez nem fogja eldönteni, hogy életben maradsz-e vagy sem. :D Én úgy értelmeztem amúgy a szöveged, hogy : muszáj nyalni, hogy agyon ne verjenek. Ezért írtam azt, hogy szerintem hülyeség ezért megalázkodni. :S volt már nálam is, hogy szorult a hurok, de inkább őszinte voltam és nem hagytam belerángatni a szarba. Meg alapjáraton, aki messziről unszimpi, azt leszarom nagy ívben :D Az újságírás persze más. Én a hétköznapi életre gondoltam.

    VálaszTörlés
  7. Sziki volt már? Nekem még nem van egy tippem, hogy neked sem; szólj ha lesz és akkor beszélgethetünk.

    VálaszTörlés
  8. hát szted miért írom h remélem h nem lesznek ilyenek?
    és nem akarok erről beszélgetni, azér van a blog...
    anyám már találkozott elég faszkalappal, akik csak keserűséget okoztak; na én nem akarok magam körül ilyen embereket, ezért mondom h nem kell ahhoz saját tapasztalat h tudjam, kire nincs szükségem

    de ez az egész onnan indult h túl lett magyarázva szegény idézetem x)
    pedig csak annyit akart mondani a srác h sok fölösleges emberrel kell bájologni h nézzenek vkinek..

    VálaszTörlés
  9. Azt hittem ebből a problémakörből mi már kinőttünk...

    VálaszTörlés
  10. ömm, most épp nemtom melyikre érted.
    de örülök h vitát szültünk, mert ez már a tizedik hozzászólás, rekoooord !! :D

    VálaszTörlés