Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2010. május 29., szombat

Welcome to me

Emlékszik még valaki, milyen volt a Sziki 11.-ben és 12.-ben? Mer én nem tisztán, de a lényeg rémlik, amire a tényleg rímlik. A memória romlik, meg az agysejt is bomlik, ám az én az már csak én marad, akárkit is jelentsen, sokat jelent nekem. Sokat jelent nekem, mert beépített emberem az én kis saját belső énem, sőt szerintem négyes, de minimum hármas ügynök a kincsem. Így hát nemcsak nekem jelent, hanem egyéb szervezeteknek is; ezeket hangulatokként tudnám jellemezni. Mármost, mikor melyik rendelkezik több infóval, aszerint dől el, melyikük gyakorolja a hat almát. Van, hogy hetet is. Ez legalább akkora hülyeség, mint a bacon-ös kóla, de valahogy ahhoz hasonlóan baromi furán hangzik, und wir love strange things zu lesen. Ja? Vagy kinek mi, de nekem az, hogy elegem van abból, hogy nem tudom, milyen vagyok valójában. Ha valaki megkérdezné 5 barátomat, hogy miféle vagyok én, akkor mindegyik máshogy ragozná azt, hogy jóféle, DE így meg úgy, hümmhümm zümzüm blabla… Mindenki mást hoz ki belőlem, és ez már olyan mértékű, hogy kezdem azt hinni, nincs konkrét személyiségem. Az biztos, hogy sokoldalú vagyok, meg színes meg bonyolultnak tűnök meg nehéz eligazodni rajtam… à bazz, én egy Rubik-kocka vagyok!!! :D

Na de minden ilyen szögletes térmértani objektummal az a probléma, hogy sosem láthatod az összes oldalát, egy ember egyszerre csak maximum hármat nézhet, de minél többre kíváncsi, annál kevesebb marad az egyes oldalakból. Baromság, nem? Pedig így van. Még kaméleon- vagy JarJar-szemekkel is cseszheti az illető, ezért az lenne az igazi, ha valaki elkészítené a metszetábrámat vagy váznézetemet vagy hogy hívják azt a szerkezeti cuccot. Esetemben ez lenne egy jellemrajzféleség, és amíg én ál(l)tatom magam, Ti a gyakorlatba ültetitek a dolgot. Na jó, ez egy elképzelés, aminek az lenne a lényege, hogy a legközelebbi ismerőseim írnak külön-külön egy-egy „full” őszinte jellemzést rólam, figyelembe véve speciális szempontokat, például nem változnék-e 5 másodpercre Julianus baráttá mindahányan vagyok, indokolatlanul. Meg ilyeneket, hogy letűnt tulajdonságok, amiket vissza kéne menteni, illetve újak, amiket shift+delete. Ráér a dolog, nem szabad elkapkodni ;P

Felkészültem mindenre. Könnyes nem lesz, azt most megmondom, nem vagyok az a fajta, bár néha látványosan besértődöm valamin, de ez speciális téma, mint a gátvédelem, szóval állom a sarat. //Amúgy aki állja a sarat, és állja a szavát is, az mocskos szájú, vagy egyszerűen csak két állása van? Hogy van ez?// Apropó. A közelmúltban és -jövőben közzéteszem néhány, nyelvi laboromban kiokoskodott eredményemet. Ezzel is próbálom egy rituális rene-szeánszon visszahozni a közelmúlt Szikijét, szerintem az mindenkinek jobb lesz. Vagy a rák tudja! A ráknépség :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése