Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2010. május 16., vasárnap

Napi Zab - buzi/nembuzi

Idézet rovatunkba szánok pár napig néhány gondolatsort Jerome David Salinger könyvéből, a Zabhegyezőből (The Catcher in the Rye). Hatása nem múlik, örökéletű olvasmány marad a koleszos tinédzser története, személyisége, stílusa.
Jól értett a nemi problémákhoz, főleg a perverzitásokhoz. Sokat beszélt ilyen hátborzongató alakokról, akiknek birkákkal van viszonyuk, meg olyanokról, akiknek a kalapjuk bélésébe női bugyit varrnak, meg minden. Aztán férfi és női buzikról. Luce minden buzit ismert az Egyesült Államokban. Csak meg kellett említeni valakit, akárkit, és ő rögtön megmondta, hogy az vagy nem. Néha egész hihetetlen volt, színészekről és hasonlókról mondta, hogy buzik. Nős is volt köztük, az istenfáját! [...] Szerinte az mindegy, ha nős valaki. Meg hogy a világon a nős férfiaknak a fele buzi, csak még nem tudják. És azt is, hogy egyik napról a másikra át lehet változni, ha az emberen a stigmák mind megvannak. Jól begyullasztott minket akárhányszor. Folyton lestem, mikor leszek buzi. A röhejes az volt, hogy folyton arra gondoltam, biztos ő buzi. Folyton azt mondta: "Fogd meg ezt, mekkora!" - csupa libabőr lett azt ember, ha végigment vele a folyosón. És ha bement a vécére, mindig nyitva hagyta az ajtót, és előadást tartott közben, amíg az ember a fogát mosta, vagy mit tudom én. Ez olyan buzi szokás.

8 megjegyzés:

  1. ...ha bemész a budira, nyitva hagyod az ajtót, és előadást tartasz aaa szüleidnek? a vendégeidnek? a növényeidnek?
    a helyes válasz betűjelét küldd be a ...

    VálaszTörlés
  2. Norbi és Kovi tudnának mesélni a velem egyutt valo budizásrol :D bár a félreértések végett: kulon fulkék zárt ajtok - csak a szokásos

    VálaszTörlés
  3. zárt ajtók? áááá akkor nem lehetsz buzi, sorry

    VálaszTörlés
  4. Mellesleg, khagytál egy szót: a félreértések ELKERÜLÉSE végett, inkább... :D

    És nekem a külön fülke csak most tűnt fel xD
    De jogos, hiszen az együtt-budizásból alapvetően nem derül ki, hogy csak időben együtt :DDDDD
    Gyáááá, elképzeltem térben is, fúúúúúúúúj! xDDDD

    VálaszTörlés
  5. Hát igen az ilyesmi előpferdül, ami szóval kapcsolatban fantasztikus dolog történt mellesleg - de lényegg az amerikaifocilabda, vagyis elérni azt szerettem volna h megkérdezd mégis mi a kékre hajtogatott kávaidom történt a közös budizás alkalmával anélkül, hogy a szélesebb olvasórétegek (Dóri, kovi, birgi) homárhalnak nézzenek

    VálaszTörlés
  6. Mesélte Norbi a közös budizást. De én is szartam már egyszerre másokkal, szóval annyira nem izgat a téma :D
    Ám ha nem bírod magadban tartani, lássuk.

    VálaszTörlés