Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2010. szeptember 3., péntek

Gyurtsánhy Ferentz - Tiszta szívvel

Vámpírnaplók.
Történt egyszer, hogy Vitelli bharatot megszállta a vörös ihlet, s egy József Attila vers kellős közepébe csepegtetett párat költői vénájából, amit Sziki úr szívott magába, hogy elő is adja: a Youtube verzió, ami már a második, az eredetihez képest fegyelmezetteb hanglejtésű performance volt.
A vérszerződés pedig így néz ki:


Nincsen apám, csak anyám,
Nincs már pártom, se hazám,
Se bölcsőm, se takaróm, 
Se kölcsön, se Euróm.

Harmadnapja hazudok,
Nem kicsit - nagyot.
Nyolc esztendőm hatalom,
Nyolc esztendőm nem adom!

Ha meg nem kell senkinek,
Hát az Orbán veszi meg.
Tiszta szívvel tagadok.
Bársonyszékben maradok.

Elfognak és felkötnek,
Macskakővel elfödnek.
S adót hozó szekfű terem
Fleto-vörös kőszívemen. 



3 megjegyzés:

  1. mé pont vámpírnaplók? :D

    VálaszTörlés
  2. ez én votlam csak lusta vgagyok beirni az email cimet

    VálaszTörlés
  3. hülye -.- :D

    nemtom, hát a költői véna meg a csepegtetés.. aztán a vámpír trend meg hogy én magamba szívtam a verset.. ráadásul egy emléket örökítettem meg, szal ilyen naplós az egész téma.
    MIVAN?! sztem érthető, ne kérdőjelezd meg mélyasszociatív baromságaimat :D

    VálaszTörlés