Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2010. szeptember 6., hétfő

KontraKamra

Ha szereted hagyod elmenni. Na nézzenek oda, hogy támadják egyesek ezt az ősi igazságot (ide linket kérek szikilló a megfelelő karma posthoz). Attól még, hogy végtelenül le lett egyszerűsítve - valszeg, h ráférjen egy bögrére - attól még ki lehet belőle hámozni vmi értelmeset is. A gondolatkísérlethez először is ki kell találnod ezt az emberkét, gondolom nem lesz nehéz, akit szeretsz. Adjunk hozzá egy csipetnyi kérdést: meddig vagy hajlandó elmenni érte? Mellé/helyette esetleg: Mennyi mindent vagy érte képes megtenni? Mi az az áldozat amit képes vagy meghozni a boldogságáért; külön hívom fel erre a figyelmet: az Ő boldogságáért. Na mármost az ember ha azt hiszi, h szeret valakit, akkor általában egyetlen áldozatot nem tud meghozni az Ő boldogságáért: nevezetesen azt, hogy elhagyja. Ez különbözteti meg a mi kis szent fogalmunkat a végtelen vonzástól, hogy pusztán szerelemből ellen tudunk állni ama végtelen vonzásnak. Ennyit jelent az ősi dakota közmondás, közel sem azt, h az első fordulóban feküdj ki (stand and fight című allegória). Fogyasszák egészséggel, nem akartam én ilyesmiről írni ...

10 megjegyzés:

  1. mia rossebér nem tudok ennek vmi formát adni ... a sortöréseimet mitnha észre se venné ... entert hiána nyomok

    VálaszTörlés
  2. Ebben a témába nagyon sok mindent bele lehet magyarázni. Én alapból nem az e/3 formát használnám, hanem a t/1-et. Szerintem egy kapcsolatban a MI boldogságunk számít. Azért kell megtenni mindent. Mert ha csak rá koncentrálok, akkor magamat ásom el, ( arról meg nem is beszélve, hogy a másikat meg elkényeztetem és ugye emberi tulajdonság, hogy minél többet adsz, annál többet követelnek tőled:D ) ha csak magamra, akkor önző vagyok. Már ebben a kérdésben is >>>kompromisszumot<<< kell kötni.
    És én igenis harcolok azért, hogy amíg együtt vagyunk, minden jót megadjak NEKÜNK.
    Persze, az már gáz, ha rezeg a léc és valaki menni akar... Akkor már hiába is a " majd minden jobb lesz, majd megváltozok, majd jobban figyelek rád, majd boldogabbak leszünk mint valaha, stb.. " duma.. Tehát alapjáraton azért kell harcolni, hogy a léc stabil legyen az idők végezetéig. ^^

    VálaszTörlés
  3. Akkor mi két különböző dologról beszélünk. Én magáról az érzésről beszélek te meg itt kapcsolatépítési tanácsadásba kezdtél. Igazságokat mondasz csak nem a mondásról amiről szó van. Az egész a végletekig egyszerűsítve egy tanmese, hogy a túlfűtött eszelősök végtelen nyomulásukkal ne keserítsék meg a célszemély életét

    VálaszTörlés
  4. emberek. én kikerülöm az egész szerelmi szálat, ha nem gond. ugyanis:

    szerintem ez az idézet vagy óriási igazság vagy tanmese, tudomisénmiez, egyetlen szituációra érvényes:
    egyik szakítani akar, másik nem. aki nem, az a tanács szerint vegye tudomásul, hogy valakinek már jobb nélküle mint vele. nyilván okkal akar menni az a valaki.

    az "igen is küzdeni érte!" verzió és a "hagyd el menni" verzió nem zárják ki egymást. utóbbi nem egy elítélendő lépés, csak egy lehetőség a végjátékok közt... jellemektől függ, hogy így zajlik-e le a kapcsolat lezárása.

    VálaszTörlés
  5. Tapasztalatból tudom, hogy ez így mind igaz és létezik.

    Egyébként meg Balci, milyen személyes élmény indíttatásaként írtál most erről?

    VálaszTörlés
  6. Mind igaz? Melyik mind?

    Kérdezd Pepét, ő írta. Az indíttatás meg nem igazán személyes, mivel elsősorban Brig egyik blogbejegyzésére reagált, amit oda is linkeltem, színes betűkkel...

    VálaszTörlés
  7. na igen.. jellemektől függ.. mikor az én exem szakított velem, akkor teljesen bekattantam és nem bírtam elfogadni a tényt, hogy egy kis nézeteltérés után képes megválni tőlem. És persze, hogy küzdöttem. Már teljesen elborult az agyam.. Sőt.. talán még most sem tudok beletörődni xD mi az, hogy egy Briguszt kidobnak? :O
    :D
    na, de a lényeg, hogy szépen kell ápolni a kapcsolatokat és akkor nem lesz szó ilyen engedd- ne engedd dologra.
    én azért tartom jónak ezt az idézet izébizét, mert én így gondolkozom. :D

    VálaszTörlés
  8. Nahát, nemtom mér hittem h Balci írta :D
    Hát akkor Pepe. Vmiért biztos írtad.
    Ha akarsz róla beszélni, esetleg...:)

    VálaszTörlés
  9. Igen Ingríííd. Személyes ügyemnek tekintem a "ha szereted elengeded" című tanmesét, és az igazságának védelmét minden fórumon.
    by lusta Vittorio

    VálaszTörlés