Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2010. augusztus 20., péntek

szóvitzeim gyöngyszeme 1.

Valamelyik szőrszálbaszogatóan izgalmas töri órán vagy annak szünetében találtam ki életem egyik legjobb, feudális ihletésű szójátékát, s most örökre megörökítem vagy mi.

A NEMESEKNEK JOBB ÁGYAIK VOLTAK, MINT JOBBÁGYAIKNAK.

3 megjegyzés:

  1. most azta képet képzeld magad elé amint az inglorius basterds-bena jön ki a beeaaaar jew, és Lt Raine kajával a képében tapsol, csak hejébe épp én álland

    VálaszTörlés
  2. Erre emlékszem :D Tibivel találtátok ki, és mi ültünk mögöttetek :D A 021-ben volt és szarrá röhögtük magunkat :D

    VálaszTörlés