Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2010. június 14., hétfő

Ellenőrizve level 2

A nagy csend után következzen Sziki úr ellenőrzöttségének folytatása.
Lásd még: Bukoffffszki úr kontrollját...

9. osztály – pangás


Testnevelés felmentés gyakorlati rész alól csak szakorvosi igazolással.
(Hoppá, gyakorlati rész alól! Elméletileg így is ment, gyakorlatilag mi öngyógyítók voltunk.)


És most a felfogóképesség próbája. Megjegyzem: nem, nem ment el anyám megbeszélni a „problémákat”…

Tisztelt Szülő!
Bálinttal az utóbbi időben több probléma is felmerült. Kérem, keressen fel a tájékoztatón megadott időpontok egyikén.
Köszönettel:
LHI

Tisztelt Osztályfőnöknő!
Csak hétfőn tudok bemenni, mert minden délután sok növendékem van!! Mivel ellenőrzik az iskolákat is – váratlanul kijöhetnek órát látogatni! – így nem hagyhatok el egyetlen órát sem!

Tisztelt Szülő!
Hétfőn reggel várom Önt.
Tisztelettel:                                                                                                                        LHI

**


10. osztály

Másodikban volt két dicséretem ofőtől, és beírást is csak a némettanáromtól kaptam említésre méltót. Némi helyesírási zavarral. J Utózmánya: Első padból kihajoltam, hogy átvegyem az ellenőrzőmet, és sikerült levernem Melittanárnő felső ruhadarabját a tanári asztalról. Erre jégcsapszemekkel rápillant Zsófira, és bekérdezi: „Elnézést, vagy valami?” Szegény lánynak a homlokát súrolta már a szemhéja, annyira nem értette… én meg, ha jól emlékszem, nem mondtam, hogy én vertem le, csak röhögtem az egészen – azért ez tényleg tuskóság! :D Alapvetően mindig sokat pofáztam, röhögtem órán, és ez egy idő után antipátiát váltott ki a tanár néniből. Pedig kedveltem ám, a hülyeségeivel együtt is. Meg a külsejével együtt is… Na de hát, ami jár, az jár:

Tisztelt Szülők!  (nem tudta ő, hogy apám 50 km-re lakik az ellenőrzőmtől…)
Bálint folyamatos közbeszólásaival, megjegyzéseivel, illetlen, rendetlen magatartásával zavarja az órámat, így szaktanári figyelmeztetést kap.
Kérem fentiek szíves tudomásul-vételét. (Hoppá, a bukkanó.)
                                                                                Tisztelettel:
                                                                                H. Melitta
                                                                                némettanár

**


11. osztály – válasz nélkül

Ahogy érkezett a tavaszi szél, és árasztotta a vizeket, úgy osztályfőnökünk is áradós kedvébe jött. Egy szép szökő napon sortűzzel búcsúztatta a telet, és köszöntötte anyámat, aki ekkor már elképesztően unta az egész iskolámat annak minden böszmeségével együtt, így reagálni csak speciális esetben vette a fáradságot. Ehhez például nem:

Tisztelt szülő!
Kérem, hogy 03.03-án hétfőn a fogadóórán keressen fel.
Köszönettel: LHI ofö.
2008. febr. 29.

Tisztelt Szülő!
Kérem, hogy keressen fel, mert Bálinttal az utóbbi időben komoly problémák merültek fel (14 igazolatlan óra, magatartási problémák, elégtelen osztályzatok több tantárgyból stb.).
Köszönettel: LHI ofö.
2008. márc. 27.

Tisztelt Szülők! (upsz)
Bálint fegyelmezetlen viselkedésével az iskola tanulóinak és tanárainak munkáját zavarta, ezért osztályfőnöki figyelmeztetésben részesítem.
2008. márc. 27.
(azért figyeled: egy napon két különböző oltás…)


**


12. osztály – High School Musical: Corresponders


Végzősként már abszolút istennek éreztem magam, így megtehettem szinte bármit, és nem nagyon érdekelt, ki mit mond rá. Ment a vagyánykodás; azért raj egyikünk se volt, de megtettük, amit megkövetelt a haza. Önérzetek, önérdekek darabkái repkedtek szóban, írásban, szülők, tanárok és diákok közt… ami belefért. Persze második félévben már csitult mindenki, csak észrevették, hogy hagyni kéne a diákot érettségire készülni. Haha…
De egy év eleji kezdőlökés azért megadta az egész év alaphangulatát. Kiderült a soron következő bejegyzésről, hogy már nem a szülőnek írta, hanem nekem; és nem mint ofő, hanem mint biosztanár, aztán már inkább mint ofő folytatta, majd segítő tanáromként fejezte be. Legalábbis ezt hámoztam ki az egészből. De nekem minek ír?! Én tudom a legjobban, mi folyik körülöttem… Persze nézhet hülyének is, de 7 év ismeretség után elvártam volna, hogy ne így fejezze ki nemtetszését, aggódását. No nem baj, tipikus „köszönjükemese” kategória volt, amin jókat mosolyogtunk:


Az első 5 órán az órai munkában nem vett részt, az órákra nem készült. Eddig 2 alkalommal elégtelen osztályzatra felelt.
2008. szept. 15.
                                                                                LHI
                                                                                biológia szaktanár

Ez most kinek szól?
                                                                                Sziki Bálint
                                                                                diák

Mivel betöltötted a 18. életéved, nagykorú vagy, Te felelsz tetteidért és viseled a következményeit. Szüleid tanácsát megfogadhatod, ha tiszteled Őket.
2008. szept. 26.
                                                                                LHI
                                                                                ofö.

Ez igaz. De szeretnék választ kapni a kérdésemre. Amúgy a „Tisztelt Szülő” hiánya miatt kérdeztem rá, mert enélkül senki nem reagál beírásra…

Mivel elmúltál 18 éves, tanulmányi előmeneteled döntően már Tőled függ. Én, mint tanárod, segíthetek abban, ha jelzem nem megfelelő hozzáállásodat a munkához.


**


In memoriam TMG.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése