Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2010. március 12., péntek

800 Ft-os vicc

Régóta tudjuk, hogy az ellenőröket nem feltétlenül IQ teszt alapján szűrik, de még csak alapfokú nyelvvizsga követelményt sem sejtek a háttérben. Pedig mennyi külföldi botlik beléjük!
…Miután kitöltötte a kis jegyzőkönyvét, és 5 számjegyű összegről szóló csekkjét, majd átnyújtotta nekem, rekeszizmom különös izgalomba jött: 3 egész másodpercig tudtam visszafojtani a röhögésemet.

 - Mi a probléma?
 - Semmi, csak eszembe jutott egy poén…
 - Ez nem olyan vicces, fiatalember.
 - Azért nekem mégis az eszembe jutott.
 - Elmagyarázom a teendőit.
 - Köszönöm, már volt szerencsém.
 - Ó, igen? Hát akkor a viszont látásra.
 - […]

Diákigazolvány híján hallás után kellett leírnia iskolám nevét (School of Business). Értem én, hogy zajos busz meg motyogó diák, na de ez mi?

„SKULL OF BUISNISE”

Talán egy mitikus fantáziavilágban játszódó szerepjáték neve lehetne, esetleg valami híres, formára csiszolt ékszeré. Iskolának semmiképp sem adnám, pöttyet bizarr volna.
Ő úgy tudja, hogy 10500 Ft-ot lecsengettem a Tisza Volánnak, én meg úgy, hogy 800 Ft pótdíjért egész hazaúton rajta röhögtem. Brávó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése