Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2009. december 24., csütörtök

tavaszváró

Itthon nincs gáz, odakint mínuszok harcolnak keményen, nehogy beköszöntsön a nullafok. A nagy hidegtől inspirálva szedtem elő egy bölcseletet, amely valószínűleg már fagyott elméből született - halva.
Már rég tavasz lenne, ha nem a tél jönne.

3 megjegyzés:

  1. Sztem kevéssé egészséges aza holnapi 15 fok és az utána következő havazás....

    VálaszTörlés
  2. Akkor még nem sejtettem...
    Szóval ezt úgy írtam, hogy fagy honolt hegyeken és rónákon. Erre tessék. Nem értem. "Virág elvtárs, én teljesen hülye vagyok!"

    VálaszTörlés