Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2009. június 19., péntek

Sör 00. - kezdetek

Sör címkém alatt sört érthetünk, csak a világosság végett. Amit mondtam, megmondtam. Tájékoztatást adok a nedűről, mely mára tömegcikké vált, ergo kulisszái mögé aránylag kevesen merészkednek, szándék a megismerésére a fogyasztás jelentőségének árnyékában alig észlelhető. Vagyis: kevesen kíváncsiak az ízén és hatásán kívül egyéb tulajdonságaira. Sok minden mással is így van ez, de én lelkes pártolóként kiterjesztem a sör szubkultúráját, amennyire érdemes, érdekes és még megjegyezhető. Szerintem. Természetesen igyekszem hanyagolni a wikipédikus jelleget, az önálló szövegalkotás petyhüdt ellensége a Ctrl+V. A belinkelt szavak leginkább képekre mutatnak. A továbbiakban tehát, ha erre a címkére kattint valaki, kis kóstolóval kínálom meg: alkotóelemei, gyártása, történelme, fajtái, nagyvilági vonatkozásai és mindenféle különlegesség, amiknek olvasása közben hol a száj, hol a szem mosolyodik el, olvasása után pedig valószínűleg még kellemesebb élményt fog nyújtani a sörözgetés... ;) - Világos?
- Tiszta sör...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése