Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2009. november 14., szombat

Reggeli Séta (Prologue)

Megfigyelted-e már ember, hogy mennyire rászorulsz arra, hogy fantasztikus jellem legyél ha arról környezetedben nem tud senki? És mennyire unalmassá válsz ha úgy hiszed, nekik már bizonyítottál? Isten elénk tárta a nagyvilágot amiért már jópárszor megkövezték de hát ez van; belépünk és sarkunk a küszöböt szagolja, szemeink a körülöttünk lévő új embereket elemzi. Aztán ráébred. Nahát mennyi sekélyes gondolkodású szerencsétlen idióta! Irigységgel néz rájuk az elme, és közbe lopva oldalra tekint, merre kószálhat a jó kis megszokott társasága. Második pillantás, harmadik, negyedik: keress, keress, és megtalálod közönséged. Közönséget elébb, szórakozást majd, s szép hosszú az út amíg az ezres idegenből egy ismerős lesz. De ott még nem tartunk. A Promenade kedzetét veszi a maga kellemes, nyugalmat árasztó stílusában. Hass rám világ és én mindent lejegyzek mit átszűrt lelkem. Egy-egy lépés, egy-egy hatás. Megannyi csoda, zavar, köd, és tisztaság. Teánk gőzölög még balunkban, s jobbunkon virít a sétapálca. Elengedte sarkunk a küszöböt.

4 megjegyzés:

  1. A kedveteket ha már eléggé elvette a prológ a további olvasástól akkor még rányomok egy lapáttal: a Reggeli Séta egy verses kötet, és attól tartok elég sok baromságot összveirogattam mostanság amikért szerintem az új egyetemi légkör a felelős; naponta nyomok fel valami újat egyelőre ez egy kis kedvtelenítő volt

    VálaszTörlés
  2. És kezeden fekete bőrkesztyű, belső zsebben szivar szalutál, kellő időben whiskey-vel randevúzik, hogy a jóismerősökkel is kitárgyalhassátok a rád rakódott jelhalmaz hatásait. A meghívott pedig az átlagosnál épp egy meghívással nagyobb örömmel fogadja az élménybeszámolót, majd alkoholos füsttől izgalomba jővén csatlakozik a megfigyelők (és megfigyeltek?) sorához...
    Kakaóm párolog balomban, jobbomon jogar is figyel, országalma csumáján csúszik sarkam, kakaóm fehér fölsőn nyughelyet lel.
    Megfigyelés vége.
    Feladat áthárítva.
    Vitelli barát felkészültebb, alkalmasabb.
    Jelentés vége.

    VálaszTörlés
  3. Nem bírja ki aza méteres pofád h a méterét az én kétméteres pofám aranymetszetébe pihentessssssssse ugye? ugyebugye? höriböri. hümmhümm zümmzümm. Meg miegymás
    Jelentés vége

    VálaszTörlés
  4. :O :( :S XD
    Pedig én csak "komizok" :P
    Elképzeltem, hogy meghívsz egy bourbon-re, csacsogás, aztán elhatározom én is, hogy jól kifigyelem a világ birkáit, és megörökítem tapasztalataim. Aztán sziki-effekt, és leszarom...
    Na de höriböri? :D
    Várom a sétákat.

    VálaszTörlés