Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2011. január 7., péntek

Maison de Santé III

Kérem igen mélyen tisztelt publicum, a trinitariátus nevében zárom le az elmegyógyintézet cikk sorozatomat, amely értelem, és megértés nélkül fertőzte főszerkúr legelőit. Hogy miként, s mily tartalommal megtöltve teszem ezt magam sem tudom, épp ezért alkalmazom nagy elődöm, József Attiló, aki egyrészt maga is aktív Maison de Santé látogató, másrészt nem űűűsz le? módszerét; a szabad ötletek jegyzékét. Úgyis ihletet kaptam az agyfolyamra, mármint szándékot, egy kedves valaki jóvoltából, akit mellesleg kollégaként üdvözölhetek az élet egy új területén. Látom észrevettétek, hogy bár gondolataim jelennek meg, mégis fenn maradt az a jól meg szokott, és biztos forrásból tudom, hogy két ember által már fel is rótt stílusom, mely mintegy ösztönösen óv engem mindenféle lényegi információ kiszivárogtatásától. Mivel aktív olvasónak ismertem meg, ezúton is szeretném közölni D-vel, hogy kommunikációközeli állapotban kívánom alkalmadtán látni, ugyanis egy kedves vörös barátnémmal, ex osztálytársnémmal, és kolleginámmal az Úrban lehetősége lesz megismerkedni. Persze csak ha ugrik rá. Bocilló barátom, hírekkel IS szolgálhatok, mivel éppen most jutott eszembe, hogy a minap vivisectio-t végeztem magamon, és az életem alakulásán, összevetettem a tiéddel, és meglepő eredményekre, bizonyos hasonlóságokra leltem rá. Végy fel azonban egy melankólikus orcát, mivel attól tartok drága egyetlen barátom akiből kettő van, hogy pici szívünk nagy veszélyben van, és nem azért mert gondolkodik de nem tanúl - mondá Pelikáníciusz dictus magister. Vitelli Bharat - most figyeljen az akire gondolok - fázik, úgyh elmegy fürdeni szerintem, és majd talán ha Lust-tal bírom folytatom. Vagy inkább mégse. Maradok. Ismételten a kis vizsgálatomon jár az agyam, és aggaszt, hogy nem tudok elméletben továbbhaladni. Mondanám ilyenkor magamnak - ErikaEffect - hogy ahol az elmélet becsődöl, jön a gyakorlat, de attól tartok nem információhiány az mitől megcsömörlöttem, s mivel könnyen boldogulnék véges számú experimentp patronumok elvégzésével, hanem a puszta megcsömörlés szele simogatja szürke sejtjeim A+ kategóriás állományát. Explain. Érik a szó, ha eddig nem mondtad ki még 100szor drága barátom, de te is tudod, hogy ez nem aza közeg, de hajts majd be valamiféle magyarázatot. Többször. Elsőre nyilván nem fogok válaszolni, kitartás m'collegaue. De most aztán lépelek elfele szóval Vittorio kiszáll, mondieu adieu

3 megjegyzés:

  1. Mindig többször kell téged elolvasnom, ha nem tépek be előtte.
    Néhány érdekes infó vastag bársonnyal elfüggönyözve. Na jössz te még az én albérletembe.
    Explain Delayed, waitin' foooooooooor...

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég és szerinted mit gondolhat egy kívülálló? Vagy Kovács?:P

    VálaszTörlés
  3. Kovács röhög. Azt nem tudom, hogy gondol-e valamit :D
    A kívülálló még kijjebb áll :D

    VálaszTörlés