Zár az égbolt

2011. január 19-ével a Fűben alvás jobblétre szenderülésbe oldódott, és 19 hónap éberkóma után megszűnt aktívnak lenni. Ezt úgy írom le, mintha mekkora jelentősége lenne, de azért valamennyi van neki, leginkább nekem.
További ügyködéseim a Légypapíron. Jó éjszakát.

2009. október 1., csütörtök

ARCULATVÁLTÁS - Kelet-timorizálunk!

És igen, Vitelli barát meghozta a hírt a magyaroknak. Köszönjük, Emese (amiért kihordtad a Turul magját, bumm így lett a magyar), ez már kellett. A zugolvasóknak is, akik b*sznak itt hozzászólni :D De nekem is hiányzott valami az egészből - a másik rész. Mi alkotjuk az egészet, bolygó kapitányát ugyan nem idézünk, de ha összedolgozunk, látjuk ám, hogy érdemes. Nyócosztályos elit gimisként túl sok mondolat gyűlt fel buksinkban (Buksiii!!!), és jól tudjuk, hogy ki kell ezeket önteni, hogy ne hülyék legyünk, csak barmok. Mert a magányfilozófia behülyít, szerintem. Akik ismerik apámat, sejtik, mire gondolok :D Mármost, ha arculatváltás történt, akkor annak adjuk is meg a módját! Félre a személyeskedéssel, arra ott van a fészbúk és társai. Immáron megváltjuk a világot, mert a blog az internet kocsmája, és minél többen vagyunk, annál nagyobb a szeretet. Nyah, tehát... átrendezés folyamatban, ahogy politikusaink mondani szokták: struktúraváltás köll. Legyen hát. Miért nem mindjárt rendszerváltás? Azé' mee' Szögeden távol vagyok a digitálkocsmától, csak néha ugrom be egy e-fröccsre... Szar ügy, de itt van nekünk Vittorio, azaz Pepito!!! Száradjon ketté a vesém, ha létezik Pepito! Márpedig itt van, nem én találtam ki (vagy ha igen - micsoda képzelőerő!!!). De ne hallgassatok rá, amikor N-nel írja, hogy egyelőre... (illetve ne nézzetek rá, de ez így milyen már?)

3 megjegyzés:

  1. Ha már máshol sérthetelten vagyok persze hogy az írásképembe és a nyelvtanomba kell belékötni.. Szóval mik a követelmények? megváltani a világot. kicsit unom már; azt hiszem szórakozni kellene már. Szikilló kolléga rád hagyom az álomkép leírását decsak miután én felvezettem 1 felvezetőcikkelyben és neki is lendulhetunk az izgalmaknak

    VálaszTörlés
  2. ááá igen, az álom! de vissza kell ám kutatni a dokumentációját, aztán feldolgozhatjuk... szép lesz xD

    egy újságíró-palántacsemete mibe másba kötne bele, ha már nincs mibe másba? érted...

    VálaszTörlés
  3. érthetőbbek a szavaid mint hinnéd kedves kolléga, de miért vn az, hogy ide csak mi írunk? hol lehet emgnézni a látogatókat?

    VálaszTörlés